Wednesday, August 17, 2011

akan dirindui!

Inilah tempat aku memulekan kerjaye ..

Dr Azimuth!
dan disinilah aku dilantik sebagai pemangku supervisor kawasan segamat...
kat sini jugalah aku pelajari marketing technique!
sriyes!
aku suke keje ni..
tapi ape kan dayee..
aku terpakse pergi..
ececece!
ayat macam nak poyo je kan?

kedai ni baru bukak..
bile aku pencen 28/8/2011 ni..make genap laa lebih kurang 4 bulan beroperasi kedai ni..
aku pon baru 2 bulan lebih keje ..
tapi keje kat sini bes..
even banyak dugaan dari segi staff nyee..
dari kedai ni takde ape2..
sampai kedai ni lengkap semua..

rase bersalah bile nak tinggalkan kedai ni..
yelah.
kite bangonkan dia dari bawah..
dari sales RM4000 sebulan sehingga RM11000 sebulan..
kerja ni mmg kene ngan diri aku..

tapi ...
ade tapinyee..
rase berat hati nak tinggalkan..
sebab aku tak brape yakin dengan staff2 yang ada di sini..
keyakinan tu belum cukop kuat lagi..
takkan aku nak stay sampai bile2..
sebab kat sini banyak bende boleh blajar..

belajar deal dengan customer..
contact customer..
approach customer..
layan
servis..
follow up..
buat marketing..
contact orang sane sini..
pergi sane sini..
mmg real marketing buat...

strategy2 baru di implementkan ..
ape yg aku blaja mmg kene..cume care berlainan..

rase bes dapat tlg customer..
rase bes bile result customer punye muke jadi better
rase bes bile customer eppy..

aku yakin produk ni boleh pergi jauh..
sebab aku pon pakai..
aku nampak kesan dia..
even slow pertumbuhan dia..
tapi slowly makin meningkat..

hope DR AZIMUTH akan terus berjaya..
even pada staff..
puas da aku bebebel
sampai staff rase nak brenti..
sebab tak tahan aku bebel.
yelah
demi kepentingan korang gak..

staff mude mude..
maybe dorang tak nampak tanggungjawab lagi..
anggaplah kedai ni macam korang punye
tapi jgn wat macam kedai mak apak korang punye..
jage elok2..
bila kite bina kepercayaan..orang percaye kat kita..
jgn sesekali pecahkan kepercayaan orang..

kalau da buat silap
perbaiki..
normal laa manusia buat silap
so..
kene la perbaiki kan?
tapi jgn hangat2 taik ayam jee..

well..
Thanx alot to Dr Azimuth staff dan HQ...
kalau diberi keizinan..
akan ketemu di masa akan datang..


No comments:

Post a Comment