Friday, April 15, 2011

tatau na cakap cemane prasaan ni

at last!
abes gak aku praktikel kat TNB
first!
aku na cakap ALHAMDULILLAH ....
aku bejaye abeskan tanpe ade liku2 yg teruk...
sedeh ade..
gembira pon adee
semua orang kat TNB baek baek belako
banyak bendo aku blajo kat situ..

suke,duke,geram,maroh semua adee..
tapi bile pk pk..
tu laa kenangan aku kat situ...
depa semua ta kedekot elmu
baek baek..
dan aku paham kerja dorang macam manee..
ader 68 riban kastemer khas tok segamat sahaje!
dan orang technican ade 90 orang jeee...
black out selalu terjadi..
kesian kat dorang..

TQ sangat2 laa..
walaupon dorang ta penah jumpe dak prektikel se "aggresive" aku ni
mane tak nyee
dok gelak,dok men men,gelak2 sampai golek2 kat lantai..
arghh!
gile jijik prangai aku..
hahahahahaha!
syhhhh k..

tapi aku still respek kat dorang..
tegoran,amanat semua aku dengo masok padat2 dalam paleootak ni..
hopefully kite dapat jumpe pada masa akan datang..

SAYANG ORANG TNB SEGAMAT KETAT2 ah!!!!!

1 comment:

  1. 'gile jijik prangai aku..' aku ingat tak prasan? ngiaha! ;p

    ReplyDelete