Monday, April 4, 2011

is it?

orang yg cakap..
aku maken sombong..
dulu agak binget gak la dengo nye
then lately macam da terbiaso laa plak...

bukan sombong
my mistake la jugak
tak macam dulu
senyom sepah2..
now kene kontrol sket senyom tu
yelaa
maybe da maken tuwer ni
makin berpikir2 sket..
dulu mase mude2..

GONJOL!
hahaha

statemen ni diberi oleh abg madi (orang TNB)
gonjol = gile2.. (dia yg cakap..ntah ye ntah tidak)

cume sejak meningkat dewasa ni
aku da makin agak berpikir panjang sket..
dulu macam bangang2 laaa kan..
bukan macam daa..
mmg pon..

aku mmg kurang ke public laaa..
ntah laa.
tapi kalau orang tanye
knal nabel tak?
puh!
kalah selebriti..
tapi orang nye mane?
mmg takdee la kan?

dan ta gemar publisiti
koz laGI BAnyak kelemahan2 tersembol sane,tersembol sini..
aku suke macam di sebalik tabir kee..
aku minat macam tu..
work marveles,tapi bukan di hadapan public..
brangan je laa..
tapi pade kawan2 di luo sane..
jgn makan ati laa k
salah silap mintak ampon yaaa..
mmg ni mai setail laaa
dari dulu lagi..
suke memerhati..
depan mmg havoc

then dissapear!

No comments:

Post a Comment