Friday, April 22, 2011

RENDANG TAK BERBUAH

manusia brubah..
apetah g....
ayat pon leh brubah...

dulu...
mase2 time nak pilih tempat prektikel..
"cari kat sgamat laa..senang..t da keje,suke ati laa na kuar g mane..pilih sendiri"

PRO
1) jimat duit,senang jumpe lect,takyah cari umah sewa,leh jage mak apak

CON
1) takkan diserap keje, takde elaun..


Lepas da abes prektikel..
da mule brubah nada...
" isi laa KPLI..jadi cekgu blah blah blah senang..staon je blaja..bla bla bla.."
"sambong master bla bla bla..staon stengah jee..bla bla bla..gaji besa..senang..."

depa ta tau...
sampai laarr ni..
satu hape cita cita aku ta tercapai lagi.........

aku ta same macam orang len..
untong nye orang BERDEAL dgn aku SEBAB....
aku jenis denga pandangan orang..pk pk..wat renungan..
aku bukan jenis ..

"takde! nak jugak! nak jugak! nak jugak!"
kalau aku patern macam tuu..
da lame daa aku jadi laen..

ape ape aku cakap awal2..
boleh jee isi borang ape bla bla bla semua..
tapi..
KEPUTUSAN KAT tangan aku...
itu jeee..
mudah kan?

masalahnyee..
aku jenis cepat kesian..
yelah..
pk pk..
botak gak paler aku nanti...

aku nak jadi part time health personal trainer .. (itu laa target aku exceli)

korang bayangkan..
kalo aku sambong..abeskan...

da kompom2 pasni ayat da jadi laenn pulok!..
na tau?

eh? da ade master..kene jadi lect..
pastu..time tu..aku kesian lagi..
tu laa masalah aku..
aku ni cepat kesian..
suke mendengo kate..
kureng membantah..

untung sape dapat aku kan?

lately aku suke dengo lagu hattan..

RENDANG TAK BERBUAH..

part ni...

"IBU..... MENGERTILAH!!! ..aduh! sengsaraaa.... LEMAS..BERENDAM AIR MATAA....."

No comments:

Post a Comment