Monday, August 1, 2011

nak tau tak sape aku?

aku sukeeeee..

*kucing! (kadang2 bebulu gak ngan kucing sendiri)
*mengemas
*suke menyendiri..
*suke menambah kebaikan diri
*suke perbaiki diri..

aku tak suke....
*publisiti
*public

yee..
aku agak perfeksionis..
tapi bende tu yg menjahanamkan aku..
so now am more flexible laaa..

aku suke memerhati

aku tak suke orang tergode dengan aku..
expeceli perempuan..
sebab...nanti ade satu naluri macam nak menyalahgunekan prasaan itu..
hmmm..

kalau aku tension..
aku suke ngemas!
tu bagi aku ubat nak release kan tension
kalau aku sangat tension..
lagi aku kuat ngemas..

aku suke PLANNING!..
suke merancang..
agak emosi bile prancangan gagal..

ape orang tgk aku..itu bukan aku..
nak tgk aku..mai tedo dengan aku..

aku tak bagi chance gurl nak mendampingi aku
sebab..
aku tak nak menyalahgunekan naluri lelaki aku ni..
siyess..
bende tu ade..cume tunggu masa na salah gunee..and always always nak tersalah gune..
haih...

aku suke nasihat kan orangg..
tapi diri sendiri tak nasihat..

aku suke cakap sensorangg...

aku slalu jeles dengan orang..
slalu cakap apsal orang tu bes..orang ni bes..aku ni ta bess..

aku takde kaki yang lawa..parot besaarr punyee
aku takde gg yang lawa..
aku takde kening yang lawa
mcm mcm laaa..

mcm aku katekan..
aku suke perbaiki kelemahan..

kening aku berparot..
gg jarang..x lawaaa
kaki parot..
mate kuning..
bahu penah patah..
bontot pon ade parot..
blakang kaki ade kesan ekzoz..
kaki ade kesan paku..

arrrghh!!
tension nyeee...
tapi takpe laaa
bende da dapat..
cube atasi dengan mengurangkan kelemahan itu...


aku tak suke bende khayalan..
even aku suke berkhayal...

aku tak minat pergi ke public..
aku jarang2 pergi hang out

aku jenis lalang!
kadang2 baek..kadang2 jahat..

agama dan duniawi..
am more on agama..
bile pesal agama..
rase lebih tenang..

tringat zaman diploma dulu..
suboh je g mesjed..
kadang2 bertiga je smayang suboh dengan ustad kamarudin..
sejuk gile air..
tapi itu nikmat....

tapi itu lah..
iman ni ade pasang surot..
kadang2 laghrow lupe diri...

bile susah baru ingat tuhan..

aku da azam..
sejak aku masok uitm..
aku tamo tinggal smayang..
tapi kadang2 ade lompong gak..
until now..
tapi telah aku minimunkan seminimum mungkin..
ade lah sbulan tu lompong satu..

tapi kene perbaiki diri lagi..
khusyuk tak khusyuk tu blakang citer..
tunai kan dulu..
bak kate imam mesjed gemereh..
"rapatkan saf.."
"semoga sembahyang kite bertambah sempurna"

dan..
aku tak suke aku kurus..
ntahlah..
aku rindu zaman aku gemok2 dulu..
tu sebab facebook letak gamba gemok..
kawan2 baru knal..
skang ni kawan2 tak brape cam sangat aku..
sedeh pon ade..
orang tgk atas bawah..
macam aku ni alien laa plak kan?



nabil gemok..
suke tolong orang..
suke sengeh..
suke minom manis..
terkinje kinje..
rendah diri..
sopan..
jarang sriyess..
murung pon pendam sorang diri..
paling pemes..
kuat becakap..

aku rindu budak gemok ni dulu...

nabil kurus
tolong orang bile perlu..
tolong bile rase nak beri tolong..
tak suke sengeh..more sriyes jee..
jarang senyom..

aku rase..
maybe sebab peningkatan usia..

since aku da kerja ni..
siap boleh sound staff..
sangat garang..
orang siap kutok aku kat facebook..
ntah laaa..

macam takde nikmat plak idop ni..
aku macam buat "life is not easy"
suke pk jauh2..
suke cakap bende2 sriyes..


dulu..
aku suke kat orang ..
aku diam..
aku tau orang tu takkan suke kat aku..sebab aku gemok..

skarang..
orang terang2 nak usha aku..
hahahaha!
siap kerek nak mampos ta layan..
manusia brubah! dem u nabel!

aku suke hubungan sekadar kawan..
tak nak usik awek,bini,skendel ke ape orang..
kawan2 dah laaa..
nak SMS? call? alahai..
face to face laa kawan..

aku malas na SMS or calling2..
slalu nyee.
slalu nye laa kan..
orang gagal nak face 2 face macam mane mereka berSMS dan berkoling2..

cukop2 lah aku ke public..
cukop2lah aku punye publisiti..
aku nak rehat..
aku nak dunia aku sendiri..

kadang2 rase macam take kawan..
tapi punye laa bersepah kawan2..
salah aku jugak
memerap dalam umah ajeee...
tapi na buat cemane..
ade tanggungjawab lagi besa kene jage..

No comments:

Post a Comment