Saturday, May 7, 2011

wat muke tenok jap!

tadi kan..
kan..
as usual..
aku ni dok umah macam suri rumah laa..
dok ngemas tu..ngemas ni..
dok setting tok mase depan..
then..
bukak tenet sebab na tgk2 mane2 yg patot
usually malam..
tapi kadang2 terbukak gak siang..
as maklom laa
sejak da nganggor ni kan..

cam biaso
kak pesbuk..
pantau2 coretan batin rakan2..
macam biaso
hari hari ade jee orang add..
aku pon macam biaso
mengapprove..
kalo nak soh aku add..
haih..
mmg aku takkan add laaa..

korang na tau tak knape?
aku ni suke brangan..
ececece!
ni citer bangang dari aku laaa..
hengkorang na bace
suke hati korang laa..

aku slalu brangan yg aku ni hero yg "penyelamat di saat genting"
kireee..
aku ta minat na jadi hero oll de time..
aku na jadi hero time2 kritikel jee..
suke cuit "point2" yg penting jee..
contoh nyee kan..

seperti biasee..
aku ta gemar sangat ke public
sebab ape...........................................
sebab kalau aku ke public
kalau aku diam pon aku pemes..
kalau aku keypochi pon aku pemes...
so aku meluat dengan diri aku sendiri..

aku kan..
aku sukeeee SANGAT kalo orang ta knal sape aku..
argghhhh!!!!
i love that moment!
sebab ape?
sebab aku leh buat ape yg aku suke!
ni tak..
kalao orang knal ko..
payah payah..
always kene do the right thing..
bosan!

nabil = baik
demn!
gile bapak bosan bile orang "positioning" diri aku macam tu
aku ni bukan betol sangat pon...
sebenarnyee
banyak ta betol pon..
tapi tu laa
bile da lame sangat orang brangapan macam tu..
so sikit sebanyak aku kene jadi camtu
walhal aku tak macam tu
lebih banyak tandok kat pale ni..
cume hengkorang je ta nampak..
heee!!!

aku minat kalo pegi satu2 even..
ta ramai knal aku..
atau
ta knal pon aku..
suke dok tgk jeee..
prati...
senyom jeeee...
rase macam LEGENG (LEGEND) gile diri time tu!
walaupon orang tak layan or tak serve or ta cakap ape2 ngan aku..
aku suke!

rase macam diri ni dingin jee..
macam penjejak awan atau tiada nama!

malas laa na publisiti
sebab..
aku sukekan privacy..
suke mase tersendiri..
buat ape yg aku minat..
tak perlu attraction orang..
tak perlu na menarik perhatian orang utk tau sape aku..
orang tgk aku macam aku ni hopeless pon takpe..
bess sangat2!..

kalo dalam even tu..
tgk rakan2 bergumbira..
aku slalu brangan..
macam tgk dari jaoh jeee..
pastu senyom biase2 jeee..
pastu blah!
arghh!!
dem dem!
rase macam super kiwak macho gile!
bwahahahahahahah!

suke kalau sesuatu bende terjadi dgn jaye
kite ta selebret pon..
kite kool jeee..
relek jeee..
orang lain briye..
tapi kite kooooll..
sebab bagi kite..ade bende lain lagi penting nak disettlekan..

kalo terjadi masalah..
tak perlu na menang
even 1000 orang salahkan kite..
takde orang atau seketol dua je tau citer sebenar pon da cukop
rase tak perlu na ..
"eh aku betol laa, dia salah!"
ta perlu beb...
biarkan ia berlalu..

mase tu rase macam diri ni legend
ayelah
satisfaction..
kepuasan ni datang dari diri..
dia tak perlu nak heboh kat orang yg kite ni...
"already done this"
"do that for kebaikan orang"
"am rite..u wrong.."

kite buat..
kite sendiri puas..
cukop laa..

jaoh melalot aku crite!
ni aku malas citer ni..
mesti jaoh nyempang mukadimah nyee..

sebenarnyee
aku na cite.
aku tertgk satu awek ni..
dia ni satu skolah ngan aku..
dulu tudong laboh superb cantik..
comel ayu..
skarang..
hadoo..
siap ade tato lukisan kat blakang badan..
mane aku tau?
aku tgk le!
hahahahaha!

people change..
bukan na cakap ape pon..
cume tekejot nape mesti dia..
dem dem!..
pepehal pon..
am always disseppear!
rase macam legend jee bile diri slalu ilang ..

haha!
bodo kan?
saje je cite!
kbai!

No comments:

Post a Comment