Wednesday, January 5, 2011

twin!

alkesah nyee macam ni...
tetibe laaa..
ade laa sorang hambe tuhan ni
dia add aku kat muke buku ..
aku ni..
bole di kategorikan..
takkan mengadd orang punye lah...
kecuali......


aku rase..
aku bebetol nak add..
dalam 558 (currently) list frend..
rase tak sampai 30 kot aku add..
bukan tak nak add..
tapi semacam satu prasaan kemalasan nak add
macam tak puas laa chat/msg/comment kat FB ni
aku suke depan2..

si mamat ni add laa aku..
aku mengecep ajee.
even kengkadang kawan kepada sipolan kepada kawan punye spupu pon add..
aku pon ta knal pon ecept jee laaa..
kang ta ecept..kate memilih..

so..
terkejot gak
dikatekan twin aku..
aku tgk
pastu...
aku gelak laaa!
khokhokhokhokho!

err..
ade kot iras..
tapi..
siap di tagged lagi

citenye macam ni..
si gegurl ni men gym same tempat ngan aku..
aku pon ta knal dia..
tapi bile dia men besi tu
aku prati jee..
bukan prati bukan2 ok..
prati laa kot kot dia salah buat..
tunjok sket mane yg patot..
pastu pepandai laa ko buat sendiri..

skali dia cakap kat kawan dia
yg muke aku sepotostet macam muke kawan dia tu..

pastu dia cabo si jantan tu add aku..
skali si jantan tu add bebetol..
aku pon tanye laa..
ni sape bla bla bla & so on..
dia cakap kawan dia soh add sebab macam seiras..

antara petikan2 nyee..
-nk add lah..bole?
-up to u lah. heh, patutnya cakap terimakaseh dulu ! bukan senang nak jumpa muka seiras ni. hahaha !
-
ingt nk ucap pas2 ni..yela2..trima kaseh la ye..dia student lagi ke? mcm mane bole add dia tu?
-
yeay ! sama-sama-sama-sama ! :D
student uitm, kan dah btaw dia student ibu. tak add pun. saya ni kan stalker tehebat, mesti lah jumpa benda2 senang macam ni. hahahaha.
-
lupa la kak oi!..ke ibu yg stalk ni? heeee..
-
awak memang, semua saya cakap, semua awak lupa. huh. hahaha. ibu nak stalk buat ape, dah tentu lah ibu jumpa dia almost everyday kat uitm tu.
-
awak memang, semua saya cakap, semua awak lupa. huh. hahaha. ibu nak stalk buat ape, dah tentu lah ibu jumpa dia almost everyday kat uitm tu.
-
eh, add btol2 ke? hopefully dia tak check lah wall bak. mati ooh. hahaha.
-yup ! seriusly add..n he xcepted..heee..dia tnya..so bak cier whole story..HAHAHAHAHA
-
******************************* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! macam nak tembak je dia ni. grrr~
-HAHAHAHAHA!!..dah tdi sy ckp nk add..awk ckp up to me..so i add la dia..heeeee...n im excepted to be his fren..kena la awk esk kalau pgi gym..hahaha
-
dah tgok dah wall post bak tu. tak agak2 betul. fine, lepas ni g gym kne sarung paperbag kat muka. heh, memalukan betol. grrr~
-
org ckp dun expected the unexpected..heeee..tu la u dare challenge me..heeee..trima kaseh again..tmbh fren sy..awk x nk tmbh ke?...:)))))0
-
geram geram geram geram geram geram geram geram. oke, awak lg jahat drpd atiq, paling jahat actly. grrr~ tak nak g gym lah lepas ni. hahahaha.


for ur information my frend..
am not good enough to b stalker boy
but..some said that...
am expert in observing

No comments:

Post a Comment