Wednesday, January 5, 2011

kisah adiek manies!

"nabiill....
sekian aribulan nanti kite g TNB labis
ganti casher MC arini.."

aku pon respon
"oww raiiteeee"

*******************************************************

make..
sok nye
g laa aku ke labis bertige..
sane TNB kecik jee
TNB cawangan kecil laa katekan..
so
aku dok sengeh2 ngan otai2 sane
salam sejempot dua
dok blakang bace paper
mmg lahabau ini budak!
kih kih kih!

pestu..
si advisor aku ni ajak soru sapderk!
makan laa kami bertige..

make
menjadi kasher laa aku sebentar di situ
tok laa susah bebeno..
susah lagi kot jadi casher kat shell dulu

******************************************************

kesahnye ta abes disitu lagi..
tu baru mukadimoh nyee..
pestu...
time na balik tu..
ade laa uncle situ blanje makan..
tapi dia bg duet jee..soh makan kat luo..
then..
pe g..
semua muke da kedecing! kedecing! $$$$$$

singgah satu kedai ni haa
na kate restoran pon tak..na kate warong pon tak
dia kat tengah2..
korang paham tak?
alah..bukan ade orang bace pon blog ni
bwahahahaa!
ok
kon ti nueww..

dua ladies ni order ABC, aku pekene cendoL.
pastu kene pakse makan..
yg aku ta na makan
sebab da kenyang..
aku dok berceloteh celoteh kat dorang ni ..

aku cakap laa kat waitress tu..
nanti aku pk na makan ape..
dia senyom..aku senyom jeeeee..
pastu kene cubit ngan akak tu..
dia kate aku gatal!
pehh...

pastu dua dua minachi ni..
kalo da bergabong
mmg na lawan aku jee kejenyee..
dia kate aku gatal,yg sorang lagi kate aku miang..
yg aku tetap mengatekan
ape kehel plak aku gatal ngan miang?

borak2...pastu..

aku pon panggel laa waitress tu..
cakap na mee goreng mamak...terbaek dari ladang..
pastu kene cubit lagi..
kate aku ngader2..
aihh...
sesedap aci sesondol jee na cubit2..
yg aku da ngeletis2 sebab saket kene cubit..
deeeymm!!!

pastu selang brape minit..
waitress tu bawak laa makanan..
sebelom dia letak kat meja
dia siap cakap lagi.."ni mee gorang mamak terbaek dari ladang.."

pastu aku pon na makan..
aleh2 kene cubit lagi..
birat seh tgn aku kene cubit..
si akak advisor ni kate waitress tu bukan maen lagi..
pastu minachi ni sorang ni dok batu apikan lagi..
aiiih..
salah orang laen..
aku jadi mangsee..

aku gatal pon aku kene..
orang len mengatal pon aku yg kene
rase nak ketok jee sekor sekorr..
heehehee!!!

pastu..
time na makan jee..
eh..
ade lagi ta puas ati..
apsal mee aku banyak harte karon..
aaaa..
da stat daa..
mule laa kate waitress tu da mandrem
da angau laa..ape laaa..

aku tewas sebab dua dua ni da spakat
sejak dari awal lagi mmg depa berdua ni da pakat
asal ape2 jeee..pempuan mesti menangkan pempuan..
aku dok terkebil2 pertahankan diri aku..
nyih nyih nyih!

ta abes lagi..
time na bayo..
aku laa pembayonyee..tapi duet orang len
kikikiki

siap depa cakap lagi
bayo kat abg tu
jgn gatal g blakang (dapo) na bayo plak
aih..

morel of d story..
macam macam orang pempuan ni kan?

No comments:

Post a Comment