Wednesday, January 12, 2011

prasaan campur baur!

lately..
prasaan aku bercampo baurr..
suke ade..sdey ade..ralat ade..kecewa ade..
ko boleh bayang tak..
apebile prasaan tu semua bercampo adok..
dia muncul 1 prasaan baru iaitu..
"tak tenteram" atau bahase mudahnyee..
"tak tenang"

suke sebab..
hmmm..
maybee aku akan dapat 1 krete 2nd hand..
krete yg aku minat..affordable dan mampu dimiliki

sedey sebab...
hmmpfhh..
kene lepaskan myvi yg ade skarang ni..
yelaa..
even bukan aku punye pon..
tapi aku penah jage dulu..
so..tertumpahnye kasih sayang aku kat krete tu..
rase macam sdey + ralat laaa..

tapi wat to do lahh
keputusan kene buat gak
even kompem ta angkat krete 2nd lagi..
tapi ati ni macam girang semacam..
yelaa..
tgh2 ari bute time rehat keje tu..
g cari krete seken..
cari kat mudah.my yg bersepah2..
seronok bercerite ngan sorang abg TNB ni pesal krete
puhhh!!
kepale nak se Ngam ngan aku plak tu..

ntah laa..
tak jadi pon takpee..
tapi ia berjaye wat aku kurang fokus pada keje..
agak slalu berpikir2..
bragan da kelaot abes da aku ni..
khokhokhokho!

mule laa na kasik spot rim le
na lowerd leee..na bikin2 laa
aihhhh!!~..

brangan jee laaa
tapi tak nafikan
ia berjaye wat aku sgt tidak fokus pesal kehidupan aku kejap
for this moment laaa..

eiii!
even proposal aku pon aku tak cuit..
even cuti HOL pon aku ta wat pape..
dok pk pk pesal bende tu..
aih..

blom dapat da macam2 hal aku buat
da dapat cemane la kan?

tgk je laa nanti..

No comments:

Post a Comment