Wednesday, January 12, 2011

akan di reveal!

insyaAllah..
dalam mase terdekat ni
aku akan reveal (ececece) petua kuros version 3.0

petua yg aku dok kaji kaji..
almost 4-5 taon aku dok mengkaji
even bukan secare ilmiah
tapi aku dok pk pk
care terbaek na kuroskan badan..

so
aku harap..
bile aku revealkan petua ni..
akan membantu kawe kawe kat luo sane..
menuju ke arah kehidupan yg lebih sihat dan cergas!

sometimes aku sangat energetik bile cakap pesal kesihatan
adrenalin aku bertiup kencang ya amat..
sangat suke nolong orang supaye hasrat mereka tercapai..

wat sementara ni..
aku nak fokus pada orang perseorangan..
nak guide mereka (paling penting..mereka yg nak dan berazam)
it`s FOC for this moment..

maybe 4 next time
aku akan buka bisness pesal bende ni
sape tau kan?
insyaAllah

No comments:

Post a Comment