Thursday, March 25, 2010

OooOo

nak tau ta ape mission impoozsible aku?

aku na beli mitsubishi eVO
( eVo 7,8,9.. eVo 10 aku ta minat sangat..
(ceh! demand!.ngee!~)
tah bule ke tak kan?
minat laaa evo tu

siyes woO..
naek moto jee..
mesti aku brangan aku bawak eVo..
(mulot munyik2 "uuummmm..pishhh!,pissshh!"..hahaa!)
aku nak keje koat koat!
na bg kesenangan tok mak apak aku..tok anak bini
(future ow kay!..poyo!haha)

mak apak aku na aku jadi lecturer..
ntah laa..aku ta minat sangat..
koz aku na jadi kaye!
[kaye yg bersederhana dalam segale espek, dan tawaduk!..amin! =D ]

nak explore dunia!...
(jalan².. cari gado!..hehe..cari pengalaman laaa! aiyoohh!!)

1. aku na simpan kewangan tok mase depan

2. masih lagi menyimpan

3. dalam progress menyimpan

4. akan tros menyimpan (utk mase² sesak nanti)

5. melabor ke jalan yg diredhai..(derme,sedekah and so on)

6. bawak mak apak g umrah,aji,jenjalan around the world

6. bile da kukoh jee..da bebetol stabel.. baru kua eVo! heee!!

7. tolong adik bradik

8. tolong sedare mare..

9. tolong sape sape laaaa (yang patot²)

10. mule pk tok bedua pulak...(berduo kan lebey baek!) nyeh nyeh nyeh!

No comments:

Post a Comment